Condiții de returnare a produselor achiziționate de la www.plugi.ro
1. Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Returnarea produselor se va face gratuit, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora. Dacă produsul returnat este în aceeași stare în care a fost livrat (nu prezintă urme de utilizare, spălare și cu etichetele intacte) se va rambursa integral suma plătită de client.
Nu se acceptă pentru returnare următoarele categorii de produse:
● Produsele care prezintă modificări fizice și de uzura, tăieturi, rupturi, arsuri, urme de folosire.
● Produsele incomplete, care în urmă deschiderii ambalajului original nu au corespuns descrierii din punct de vedere tehnic.
Coletele se trimit la adresa: Iași, Str. Ciurchi nr 134, sc a, et 1, apt 5, Jud. Iași. Sc Plugion. S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în termen de 14 zile de la data denunțării contractului de către client, dar nu înainte de a intra în posesia bunurilor.
Procedura de retragere din contract
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informează SC Plugi S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declarație neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail, mesaj ). Consumatorul are la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunța retragerea din contract.
Obligațiile care revin S.C. PLUGION S.R.L.
Rambursarea integrală a sumelor primite ca plată, inclusiv costurile livrării (exceptând situația în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard). Rambursarea se va face prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator. Îndeplinirea obligației de rambursare se face în termen de 14 zile de la denunțarea contractului, dar nu înainte de recepționarea produselor.
Obligațiile ce revin consumatorului
Produsele sunt înmânate la curierul desemnat, fără întârziere nejustificată și în decurs de maxim 14 zile de la anunțarea deciziei de retragere din contract.
În cazul solicitării rambursării banilor, e nevoie de returnat întregul pachet. După primirea acestuia și verificare, în termen de 24h se vor rambursa banii în contul trecut în formularul de retur sau e-mail. Dacă sunt produse lipsă sau deteriorate, se vor reține o taxă între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului.
În cazul solicitării schimbării unuia sau mai multor produse, se va trimite curierul acasă, i se vor înmâna produsele și după verificarea sesizărilor, în termen de 5 zile vor fi trimise alte produse în loc.
2. Retur de produse
Puteți solicita returul de produse în următoarele cazuri:
● Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
● Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
● Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în:
Ordonanța de urgență nr 34 / 2014
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislație/oug_34_140616.pdf
Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate pe site.